Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.02.2019 01:59 - Битката на омарите
Автор: thesaddestclown Категория: Поезия   
Прочетен: 292 Коментари: 0 Гласове:
0



 Аз съм изпушеният фас, хвърлен до пепелника, 

Аз съм чинията, която стои от дни в мивката, 
Аз съм изпадналият под леглото пирон от дистанционното, 
Аз съм не убитата миризливка, която се скатава в ъгъла, 
Аз съм паяжината, която не можеш да стигнеш без стол,
Аз съм зимните гуми на колата, която продадохме есента, 
Аз съм статичният шум от телевизора,
Аз съм изгорялата свещ над гардероба,
Аз съм снощната изпита бутилка бира,
Аз съм изгорялата крушка в нощната лампа, 
Аз съм останалото листче тоалетна хартия, което не стига,
Аз съм захвърлената непрочетена книга,
Аз съм изхабената самобръсначка, 
Аз съм не поливаното умиращо цвете на хладилника,
Аз съм кашонът с дрехи за изхвърляне в килера,
Аз съм само единият скъсан чорап, 
Аз съм 36те жълти стотинки в буркана за спестявания,
Аз съм изписаният химикал
,
Аз съм батериите без живот, които чакат да бъдат рециклирани
Аз съм остарял кибрит, които клечки не пламват, 
Аз съм мазното около котлона
,
Аз съм петното от кал на стената в коридора, 
Аз съм не загубената едничка обеца на огледалото, 
Аз съм храната, която стои от седмица в хладилника, 
Аз съм стъклото от счупената чаша, останало в килима, 

Аз съм дясната слушалка, която спря да работи,
Аз съм флаер за сладолед, с изтекла дата,

Аз съм останките, ко
ито никой не иска да вземе....

 

 




Гласувай:
0




Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thesaddestclown
Категория: Други
Прочетен: 27804
Постинги: 18
Коментари: 65535
Гласове: 661
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930